Skip links

Barnängen

Barnängen поєднує шведську естетику та скандинавські інгредієнти, щоб створити продукти, які справді відображають цінність «lagom» — шведське слово, що означає центр балансу, щасливе середовище, «саме правильне» солодке місце, вибір не вибирати.

Шведський преміальний косметичний бренд Barnangen, який з'явився на українському ринку порівняно недавно, має вікову історію. Вона бере свій початок у столиці Швеції у місті Стокгольмі в середині XIX століття. Заснована торгова марка була оптовим торговцем Йоханом Холмстремом, який створив унікальне за складом мило. Саме воно стало першим і найпопулярнішим продуктом на початку шляху компанії.

Barnängen

Перегляньте також

Ознайомтеся з нашим портфоліо нехарчових брендів.
Ми не зберігаємо дані, але використовуємо cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити», якщо ви погоджуєтесь на використання цих файлів.