Skip links

Kallos

Угорська косметика Kallos користується широким попитом у США, Канаді, Східній та Західній Європі

Історія бренду починається 1978 року. Саме тоді підприємець-початківець Янош Каллос відкрив у Будапешті невеликий магазин, в якому продавалася косметична продукція відомих світових марок. Однак невдовзі він вирішив зайнятися виробництвом власної лінії салонної косметики. З 1991 року лабораторія Kallos Cosmetics успішно займається розробкою унікальних засобів для волосся і тіла чудової якості. Користувачі та експерти відзначають високу ефективність препаратів, помітну вже з першого застосування. При цьому вартість товарів відноситься до середнього цінового сегмента. Для просування бренду компанія організовує майстер-класи та презентації, на яких кожен охочий може гідно оцінити всі переваги косметики Kallos.

Перегляньте також

Ознайомтеся з нашим портфоліо нехарчових брендів.
Ми не зберігаємо дані, але використовуємо cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити», якщо ви погоджуєтесь на використання цих файлів.